Veelgestelde vragen over Tech Academy

1. Hoe activeer ik mijn account?

Je kun je account activeren door je wachtwoord eenmalig opnieuw in te stellen. Je hebt hiervoor een email gekregen. Heb je deze niet ontvangen? Stuur dan een email naar klantenservice@reshift.nl.  
Vermeld in het onderwerpregel 'Tech Academy' en je probleem wordt zo snel mogelijk opgelost.

2. Er ontbreken cursussen in mijn account. Wat moet ik doen?

Zie je niet alle door jouw gekochte cursussen in je Tech Academy account (rechtsboven onder het smiley-icoontje)? Stuur dan een email naar klantenservice@reshift.nl. Vermeld hierbij je eigen naam en de naam van de cursus die ontbreekt. De cursussen worden alsnog aan je Academy-account toegevoegd. Vermeld in het onderwerpregel 'Tech Academy' en je probleem wordt zo snel mogelijk opgelost. 

3. Ik krijg geen toegang tot het systeem

Probeer via de wachtwoord-vergetenfunctie een nieuw wachtwoord aan te vragen. Lukt dit niet, stuur dan een mailtje naar klantenservice@reshift.nl en we zorgen ervoor dat je het probleem zo snel mogelijk opgelost wordt. Vermeld in de onderwerpregel 'Tech Academy' en je probleem wordt zo snel mogelijk opgelost.

4. Hoe koop ik een cursus of cursusbundel? 

Je begint eerst met het aanmaken van een gratis account. Vervolgens kies je de cursus die bij je past. Daarna kun je via iDeal of Creditcard betalen en direct met je cursus beginnen. Heb je een cursusbundel aangeschaft? Het boek wordt dan op de aangegeven leverdatum bij je bezorgd. Check hier de leverdatavan de bij de online cursus geleverde boeken. 
Heb je al een account? Kies de cursus of cursusbundel van je voorkeur en betaal gemakkelijk en snel via iDeal of Creditcard.   

5. Hoe stel ik een inhoudelijke vraag over een cursus?

Als je een inhoudelijke vraag hebt over een cursus kun je deze direct stellen in de cursus zelf. Log in op Tech Academy met je e-mailadres en wachtwoord. Klik vervolgens bovenin de balk op Mijn cursussen. Selecteer vervolgens de cursus waarover je een inhoudelijke vraag wilt stellen en open deze met de knop Start of ga verder met cursus. Je komt nu in de inhoud van de cursus terecht. Klik in het linker navigatiemenu op de link Stel een vraag. In het bovenste vak kun je nu je vraag stellen. Met de knop img kun je eventueel nog een afbeelding toevoegen ter verduidelijking. De vraag plaats je vervolgens met de knop Deel. Je vraag kan beantwoord worden door de docent of medecursisten van dezelfde cursus. Alle vragen en antwoorden zijn zichtbaar voor iedereen die de betreffende cursus volgt.

6. Hoe lang heb ik toegang tot een cursus? 

Zolang je met je account toegang hebt tot de Tech Academy kun je al je cursussen raadplegen. Af en toe zullen we een cursus updaten of aanvullen. Heb je de cursus gekocht dan ontvang je die aanvullingen automatisch en gratis. Zo blijf je bij en kun je de training er altijd op na slaan en is het voor jou een ideaal digitaal naslagwerk. Je kunt de cursus starten en verder gaan waar je gebleven bent. Ook kun je altijd terug naar ieder hoofdstuk. Heb je de cursus voltooid, dan kun je nog steeds alle hoofdstukken teruglezen.  

7. Zie ik in mijn account wanneer ik het boek van mijn cursusbundel ontvang? 

In je account kun je niet zien wanneer je het door jouw bestelde cursusboek ontvangt. Op de overzichtspagina Leveringsdatum Cursusboeken wordt altijd de leverdatum vermeld. Als de leverdatum wijzigt, ontvang je van ons altijd een e-mail. Mocht je een boek nog niet ontvangen hebben na de leveringsdatum neem dan contact op met klantenservice@reshift.nl .

8. Kan ik een abonnement nemen op de cursussen?

Dat is op dit moment nog niet mogelijk. Momenteel betaal je per cursus een éénmalig bedrag, waarna je vervolgens onbeperkt toegang hebt tot de aangeschafte cursus(sen).

9. Wie is de uitgever van de Tech Academy?

De Tech Academy wordt uitgegeven door Reshift. Deze bestaat uit de besloten vennootschap Reshift Digital B.V., handelend onder de naam Tech Academy, gevestigd te (2033 PZ) Haarlem, aan de Richard Holkade 8, ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 58687076, met BTW-nummer: NL853139593B01. 

10. Waar zie ik mijn cursussen die ik gekocht of gevolgd heb? 

Die vind je terug in je profiel. Klik daarvoor rechtsboven op het smiley-icoontje en ga daarna na je profiel. Op deze manier kun je ook verder met de cursussen die je hebt aangeschaft. Zie je daar een cursus niet tussen staan? Stuur dan een mail naar klantenservice@reshift.nl

11. Hoe begin of vervolg ik een cursus?

Na aanschaf krijg je een bevestiging per mail met een directe link naar je cursus. Ook als je die mail niet gezien hebt, maar je hebt wel een cursus gekocht of bent eraan begonnen kun je erbij. Via het overzicht van de cursussen ga je naar een cursuspagina en klik dan op de groene knop met 'doorgaan'.

12. Staat je vraag er niet tussen?

Is je vraag nog niet beantwoord? .
Neem dan contact op met de klantenservice.
Je kunt de klantenservice bereiken door een e-mail te sturen naar klantenservice@reshift.nl. Vermeld in de onderwerpregel dat je vraag betrekking heeft op Tech Academy. Je kunt de klantenservice ook telefonisch bereiken van maandag tot en met donderdag op telefoonnummer 023 536 44 01 (tussen 09.00 en 12.00 uur)